Per un nuovo patto con i cittadini - Elezioni amministrative del 12 giugno 2022 / Zaveza z občani - Upravne volitve 12. junija 2022

🇮🇹 Per un nuovo patto con i cittadini - Elezioni amministrative del 12 giugno 2022
🇸🇮 Zaveza z občani -  Upravne volitve 12. junija 2022

🇮🇹 Un comune che diventa sempre più comunità. È questo il nuovo patto che proponiamo ai nostri concittadini e concittadine. Sette obiettivi quadro che sono a loro volta declinabili in numerosi progetti concreti da sviluppare facendo sistema tra Comune, associazioni, categorie sociali, imprenditori e singoli cittadini.

#officinadelprogramma #squadraincomune

🇸🇮 Prav občanom in občankam zagotavljamo, da bo občina z nami postala prava skupnost ljudi. Sedem okvirnih ciljev, ki jih bomo razvili v številne konkretne projekte in jih uresničevali v sodelovanju med Občino, društvi, socialnimi skupinami, podjetniki in posameznimi občani in občankami.

#programskadelavnica #združenaekipa

Igor Gabrovec

Candidato sindaco / Županski kandidat

🇮🇹 Il programma
🇸🇮  Program

🇮🇹 7 obiettivi

#1 - Ascoltare e condividere

Il Comune è stato percepito in questi anni come un grande assente. Il nostro primo obiettivo è quindi mantenere e rilanciare l’approccio di ascolto e attenzione tenuto in questi mesi. L’ufficio del sindaco deve rimanere aperto, così come quello dei componenti della giunta comunale. Il municipio stesso, casa di tutti i cittadini e cittadine, diventi un palazzo di cristallo, trasparente e chiaro in ogni suo atto. Così come ci impegniamo a organizzare frequenti incontri pubblici per raggiungere ogni singola frazione e confrontarsi direttamente sulle questioni aperte, condividere le scelte da fare e le priorità amministrative. Pensiamo che la ricostituzione delle consulte paesane possa essere in questo senso uno strumento utile e valido.

#2 - Una ‘macchina’ comunale motivata, efficiente e in dialogo cooperativo con altri soggetti pubblici e privati

Verranno promosse convenzioni con Comuni e altri soggetti pubblici e privati per raggiungere i massimi livelli di professionalità e operatività anche nel campo dell’individuazione, progettazione, gestione e rendicontazione di finanziamenti regionali, nazionali e europei. 

Promuoveremo in tal senso nuovi accordi di partenariato con soggetti quali il Acquedotto del Carso/Kraški vodovod, Gal Carso/LAS Kras, Consorzio di bonifica pianura Isontina ed altri. Con Isontina Ambiente andremo a ridiscutere il contratto di servizio, sollecitando una maggiore cura e pulizia dei contenitori dei rifiuti e prevedendo un servizio programmato di spazzatura delle strade mediante l’utilizzo di specifici automezzi. Promuoveremo l’istituzione di isole ecologiche nelle diverse frazioni al fine di razionalizzare e mitigare l’impatto visivo dei contenitori di raccolta dei rifiuti. Sosterremo campagne di informazione e sensibilizzazione dei cittadini in relazione alla corretta differenziazione dei rifiuti domestici.  

#3 - Promuovere in chiave turistica e occupazionale il patrimonio naturale, agronomico, storico e culturale quale eccezionale volano di sviluppo turistico

Verrà sviluppato e potenziato in collaborazione con Promoturismo FVG il principale punto informativo di intercettazione e coordinamento turistico, l’infopoint di Sistiana. Sarà promossa la creazione di pacchetti turistici da uno a più giorni con il contestuale sviluppo di percorsi turistici e didattici strutturati su specifici temi di interesse storico, archeologico, della Grande guerra, i percorsi naturalistici, la sentieristica ciclopedonale, l’arrampicata sportiva e lo speleoturismo, la scoperta dei borghi carsici, i tour eno-gastronomici, il turismo legato alla balneazione e al mare, la cultura dei castellieri, paesaggi rurali, i terrazzamenti e l’arte dei muretti a secco. Verrà valorizzato il sito paleontologico del Villaggio del Pescatore mettendo in atto gli accordi con la Regione e lo Stato, promuovendo la definizione di accordi con soggetti pubblici e privati e con le comunità locali per lo sviluppo e la gestione di tutta l’area. Riconosciamo il ruolo centrale del Castello di Duino come anche delle potenzialità della Grotta delle Torri di Slivia quali occasioni di implementazione dell’offerta turistica in stretto accordo con la proprietà e iniziativa privata.

#4 - Un comune con vocazione culturale che rispetta e promuove la diversità come elemento di interesse e reciproco arricchimento

La nostra comunità è oggi un naturale intreccio di tradizioni e distinte identità linguistiche e culturali che nei decenni hanno saputo reagire e superare i motivi di divisione e contrapposizione. Alle autoctone comunità italiana e slovena nel dopoguerra si è aggiunta la comunità figlia dell’esodo. Tutte tre sono menzionate nello statuto comunale come parti integranti e equali della vita sociale della comunità intesa come un insieme. Il Comune di Duino Aurisina / Devin Nabrežina è statutariamente bilingue, il che lo rende speciale e portatore di opportunità aggiuntive di finanziamento da leggi di settore e di sviluppo di progetti transfrontalieri e europei nei molteplici campi della programmazione comunitaria. Verrà sostenuta e coordinata la rete delle associazioni, promovendo la riscoperta di elementi etnografici, antiche usanze e tradizioni, festività, momenti di aggregazione comunitaria. 

#5 - valorizzazione degli immobili pubblici e rete scolastica

Il Comune dispone di diversi immobili inutilizzati e molti inutilizzabili in considerazione del loro stato di abbandono. Va predisposto un piano di valorizzazione del patrimonio immobiliare a partire dagli edifici scolastici, per i quali privilegeremo il recupero e ammodernamento degli immobili in uso rispetto alla nuova edificazione, sfruttando fondi regionali, nazionali ed europei dedicati. Verrà predisposto uno studio volto al miglioramento e razionalizzazione dell’offerta educativa e scolastica. In relazione agli immobili già sede di scuole e caserme verranno definiti i possibili nuovi utilizzi e linee di finanziamento da perseguire in accordo con le comunità locali di riferimento e, laddove vi fosse interesse, partner privati disposti a investire nella logica del partenariato pubblico-privato.

Verrà perseguito l’obiettivo di installare sui tetti degli edifici pubblici impianti fotovoltaici di produzione di elettricità.

Verranno ricercati finanziamenti per i lavori di ordinaria e straordinaria manutenzione agli immobili destinati alla cultura e degli impianti sportivi scoperti e palestre. In particolare la palestra comunale e tutta l’area adiacente di Aurisina necessitano di importanti interventi al fine di valorizzare al meglio l’offerta sportiva fruita da associazioni e scuole. Il campetto di basket in centro a Sistiana/Sesljan rappresenta un esempio di degrado urbano indegno e da superare con la massima urgenza.

#6 - Un comune per tutte le generazioni

Le diverse fasce di età della popolazione comunale esprimono diverse esigenze. Alle famiglie con bambini dobbiamo continuare ad assicurare i servizi socio-educativi in essere. È tuttavia fondamentale predisporre spazi gioco destinati ai più piccoli almeno nelle frazioni principali, prevedendo nel resto dei casi la fruizione controllata e adeguata quanto meno di spazi preesistenti nei perimetri di scuole o asili. Nei pressi delle aree gioco per i bambini si possono allestire spazi con attrezzature sportive fruibili dagli adulti. Va favorita l’organizzazione di percorsi sportivi attrezzati anche nei sentieri boschivi ed in generale lo sviluppo di ogni tipo di attività ricreativa all’aria aperta.

Individuare almeno due aule studio attrezzate con tecnologie e collegamenti digitali per gli studenti e spazi lettura e socializzazione destinati alla popolazione senior.

#7 - Diritto alla sicurezza, diritto alla salute e mobilità

Nei borghi e nelle frazioni prevedere delle “Zone 30” a velocità veicolare molto limitata, con rafforzamento della segnaletica verticale e orizzontale, aggiungendo dissuasori di velocità sui rettilinei di scorrimento. Prevedere attraversamenti pedonali rialzati e/o illuminati e creazione di isole salvagente con restringimento della carreggiata. Andrà rafforzato l’organico della Polizia Locale che verrà dotata di strumenti di autotutela ai sensi di quanto disposto dalle norme regionali. Verranno utilizzati i bandi e quindi i fondi regionali per la sicurezza e per i sistemi di videosorveglianza quanto meno nei punti nevralgici e sugli incroci e rotatorie. Andrà ripristinato il funzionamento dei semafori esistenti e valutata l’opportunità di posizionarne di aggiuntivi. Verrà predisposto un piano di graduale sostituzione dell’asfaltatura per superare le situazioni di vera e propria pericolosità di interi tratti stradali sia all’interno delle frazioni che nei collegamenti tra le stesse.

L’amministrazione comunale deve pretendere l’installazione di barriere fonoassorbenti sui tratti autostradali e ferroviari quanto meno in prossimità dei centri abitati.

L’amministrazione comunale deve sensibilizzare la cittadinanza in relazione alla dannosità della presenza di cemento-amianto in edifici privati e pubblici, ricercando appropriati finanziamenti per stimolarne la rimozione.

🇸🇮 7 ciljev

#1 - Pozorno poslušanje in izmenjava mnenj

Občina je v zadnjih letih razočarala občane in občanke s svojo brezbrižnostjo do ljudi in prostora. Naš prvi cilj je torej ostati povezani z ljudmi, tako kot smo to občutili v teh dveh mesecih dela. Županova pisarna bo imela odprta vrata in prav tako bodo na stežaj odprta vrata občinskih odbornikov. Sama občinska palača naj postane prozorna hiša in kraj, kjer se bo lahko vsakdo počutil doma. Zavezujemo se, da bomo pogosto prirejali javna srečanja in prišli v stik z vsemi vaškimi realnostmi, da se bomo pogovarjali o še nerešenih vprašanjih in da bomo skupaj določali prednostne teme in jih ponesli na dnevni red občinske uprave. Smo mnenja, da se lahko ponovno oživi vaške svete, ki lahko postanejo pomembna opora pri uresničevanju zastavljenih ciljev.

#2 - Občina naj bo motiviran in učinkovit ‘stroj’, ki se ne boji odprtega dialoga z ostalimi javnimi in privatnimi subjekti

Spodbujali bomo sporazume z drugimi občinami in javnimi ter privatnimi subjekti, tako da bomo zadostili potrebi po strokovnosti in optimalni operativnosti pri izbiri, načrtovanju, upravljanju ter obračunavanju deželnih, državnih ter evropskih finančnih sredstev.

Ponudili bomo nove sporazume subjektom, kot so Kraški vodovod, LAS Kras, Consorzio di bonifica pianura Isontina in drugim. S podjetjem Isontina Ambiente bomo preučili obstoječo pogodbo in jih pozvali, naj bolje poskrbijo za čiščenje zabojnikov za smeti in naj vzpostavijo čiščenje cest s posebnimi vozili. Predlagali bomo postavitev ekoloških otokov po vaseh, ki bodo omilili neprijeten vidni učinek, ki ga imajo zabojniki za smeti. Podprli bomo akcije ozaveščanja javnosti v zvezi s pravilnim ločevanjem in odlaganjem domačih odpadkov.

V zvezi z izvrševanjem funkcije za izdajanje dovoljenj na krajinskem področju bomo predlagali sosednjim občinam sporazum, da bo občinska uprava spet lahko samostojno upravljala z dovoljenji.

#3 - Promocija naravne, kmetijske, zgodovinske in kulturne dediščine, ki je osnovni in istočasno izredno velik potencial za razvoj turizma in za zaposlovanje

Skupaj s Promoturismo FVG bomo razvili in okrepili turistično-informativno točko v Sesljanu. Spodbudili bomo nastajanje novih turističnih paketov, ki bodo zadostili potrebam enodnevnih a tudi večdnevnih turistov, istočasno bomo poskrbeli za razvoj turističnih in učnih poti z različnimi tematikami: zgodovina, arheologija, prva svetovna vojna, naravoslovne poti, kolesarske poti in pešpoti, športno plezanje in odkrivanje jam, kraške vasi in zaselki, spoznavanje tipičnih kraških jedi in vina, kopališki turizem, gradišča, kmečka krajina, terase in suhogradnja zidov. Ovrednotili bomo paleontološko najdišče v Naselju sv. Mavra tako kot predvidevajo sporazumi z Deželo in Državo, obenem bomo spodbujali ostale javne in privatne subjekte ter lokalne skupnosti, da pripomorejo k razvoju in upravljanju celotnega območja, kjer se najdišče nahaja. Turistična ponudba bo morala nujno vsebovati tudi Devinski grad in jamo Pejco v Lazcu pri Slivnem, v tesnem sodelovanju s privatniki, ki ju upravljajo.

#4 - Naša občina živi s kulturo, spoštuje raznolikost in jo pojmuje kot zanimivost in vzajemno bogatenje

V naši občini je družba naravni preplet različnih tradicij in jezikovnih ter kulturnih identitet, ki so se v zadnjih desetletjih znebile ločevanja in nasprotovanj. Avtohtonima italijanski in slovenski skupnosti se je po vojni pridružila skupnost priseljencev. Občinski statut omenja vse tri skupnosti kot neločljiv in enakovreden del skupnega socialnega življa. Občina Devin - Nabrežina je po statutu dvojezična, kar jo naredi nekaj posebnega in prinaša dodatne možnosti za financiranje iz zakonov za razvoj čezmejnih in evropskih projektov na številnih področjih. V sodelovanju z društvi bomo zaprosili za ta sredstva in jih uporabili za odkrivanje in vrednotenje etnografskih znamenitosti, starodavnih običajev in navad, za oživljanje tradicionalnih praznikov ter za druženje.

Zamislili smo si občino Devin - Nabrežina kot občino kulture in raznolikosti; raznolikost, ki lahko privabi nove ljudi in zamisli, razstave in festivale z vseh umetniških področij.

#5 – Ovrednotenje javnih stavb in šolske mreže

Občina ima v lasti več stavb, ki so neuporabljive zaradi njihove dotrajanosti ali zapuščenosti. Treba je razviti načrt za ovrednotenje teh stavb, začenši z obstoječimi šolskimi poslopji, za katere bomo predlagali obnovo in modernizacijo, preden bomo pomislili na gradnjo novih, in uporabili temu namenjena deželna, državna in evropska sredstva. Nastavili bomo tudi načrt za izboljšavo in racionalizacijo vzgojne in šolske ponudbe. Stavbam, v katerih so že imele svoj sedež šole in vojašnice, bomo skušali dati nov namen, s pomočjo financiranj, ki jih bomo dosegli v sodelovanju z lokalnimi skupnostmi in, če bo mogoče, z zainteresiranimi zasebniki, ki bi radi vložili v javno-zasebni partnerski projekt.

Predlagali bomo nastavitev fotonapetostnih celic na strehe javnih stavb za proizvodnjo električne energije.

Poiskali bomo finančna sredstva za redna in izredna vzdrževalna dela za kulturne domove, odkrita športna igrišča ter telovadnice. Podrobneje, občinska telovadnica in njen okoliš sta potrebna temeljitega posega, zato da bodo društva in šole lahko bolje koristila objekt. Drugi športni objekt, ki ga bilo treba vrniti v uporabo javnosti je nekdanje košarkarsko igrišče v središču Sesljana, ki že desetletja v obupnem stanju.

#6 – Občina za vse generacije

Vsaka starost in ima svoje zahteve. Družinam z otroki bomo še naprej zagotavljali obstoječe družbeno vzgojne storitve, vendar je nujno potrebno, da ustvarimo nova otroška igrišča za najmlajše v vseh večjih krajih ter da usposobimo uporabo, kjer je mogoče, že obstoječih otroških igrišč in igral znotraj šolskih dvorišč. V bližini otroških igrišč bi radi postavili trim točke za mladostnike in odrasle. Sprejemali bomo tudi nove zamisli in načrte za druge podobne športne dejavnosti in trim steze in za vse kar zadeva rekreativno dejavnost na prostem.

Poiskali bomo primeren prostor za vsaj dve učilnici, ki jih bomo opremili z računalniki in digitalno povezavo, obenem bomo ustvarili bralne kotičke, v katerih se bodo lahko srečevali odrasli in ostareli.

#7 – Pravica do varnosti, pravica do zdravja in mobilnost

V zaselkih in vaseh bomo poskrbeli za odseke z omejeno hitrostjo na 30 km na uro, postavili bomo nove prometne znake, cestne oznake in ležeče policaje, kjer je potrebno. Poskrbeli bomo za boljšo razsvetljavo pri prehodih za pešce oz. za bolj primerne oblike prehodov za pešce. Okrepili bomo službo lokalne policije, ki bo imela na razpolago sredstva, ki jih predvidevajo deželni zakoni. Poslužili se bomo deželnih razpisov in sredstev za zagotavljanje varnosti in za uvedbo videonadzora vsaj na glavnih prometnicah, na križiščih in krožiščih.  Pripravili bomo načrt za postopno asfaltiranje cestnih odsekov, ki so tega nujno potrebni.

Občinska uprava bo morala obenem zahtevati, da se postavi protihrupna zaščita ob avtocesti in ob železniški progi, vsaj v neposredni bližini naselij.

Občinska uprava mora tudi ozaveščati občane in občanke v zvezi s škodljivostjo azbesta na javnih in zasebnih stavbah, spodbujati mora odstranitev azbesta, tudi preko promocije obstoječih temu namenjenih finančnih sredstev.

Author

🇮🇹 Concretezza e coraggio delle proprie idee. In questi anni mi è capitato di vedere da vicino le doti migliori di Igor. La capacità di impegnarsi senza troppi calcoli personali a favore della sua comunità. E di farlo senza pregiudizi ma con la voglia di lasciare le cose un po’ migliori di come le aveva trovate. Decisamente le migliori caratteristiche che si possono chiedere a un Sindaco!

🇸🇮 V svojih idejah izkazuje konkretnost in pogum. V vseh teh letih sem imel priložnost, da sem spoznal najboljše Igorjeve lastnosti. Zavzemal se je v prid svoji skupnosti brez osebnih računic. In je to delal brez predsodkov, temveč samo z željo, da bi pustil svet nekoliko boljši od tega, kar ga je našel. Zagotovo so to najboljše lastnosti, ki lahko zaznamujejo Župana!

Francesco Russo
Author

🇮🇹 La passione di Igor Gabroveç per la propria comunità è una delle cose che mi ha colpito fin dai primi istanti del nostro lavoro in Consiglio Regionale. La tutela del proprio territorio, della sua storia e delle sue peculiarità sono sempre stati al centro della sua azione politica e di un sentimento condiviso che ci accomuna. Buine furtune/Vso srečo Igor!

🇸🇮 Igorjeva strast za lastno skupnost je bila ena prvih lepih lastnosti, ki so me prevzele že od samega začetka našega skupnega dela v Deželnem svetu. V središču njegovih prizadevanj in našega skupnega interesa je bilo vedno varovanje našega ozemlja, njegove zgodovine in njegovih posebnosti. Buine futune, Igor!

Massimo Moretuzzo
Consigliere regionale e capogruppo del Patto per l'Autonomia / Deželni svetnik in načelnik skupine Pakta za Avtonomijo
Author

🇮🇹 Da decenni conosco Igor Gabrovec come uomo intimamente legato alla propria terra e alla propria comunità. La larga coalizione di centrosinistra riconosce in lui, anche per la sua lunga esperienza politica, il candidato sindaco ideale per il nostro comune. Un sindaco che saprà affrontare le criticità e i problemi del territorio, valorizzarne le peculiarità ambientali e culturali, sostenendo fattivamente quelle attività che ci hanno resi famosi nel mondo: la viticultura, l'agricoltura, la lavorazione della pietra, il turismo. Igor ha un carattere aperto, cosciente della necessità di sostenere lo sviluppo e la crescita del comune di Duino Aurisina, straordinario incontro di culture che ne determinano l'essenza.

🇸🇮 Igorja Gabrovca poznam desetletja kot človeka, trdno zavezanega domači zemlji ter svoji narodni skupnosti. Kot izkušen politik je za vso široko levosredinsko koalicijo idealni županski kandidat, ki bo znal temeljno poseči pri rešitvi odprtih vprašanj in problemov naše občine, ovrednotil njeno naravno in kulturno dediščino, podprl dejavnosti, zaradi katerih smo prepoznavni v svetu, predvsem vinogradništvo, kmetijsvo,kamnarstvo, turizem. Igor je odprtega značaja, prepričano zavzet za razvoj in rast devinsko-nabrežinske občine kot stičišča kultur, ki sestavljajo naš čudovit bivanjski prostor.   

Sen. Tatjana Rojc
Author

🇮🇹 Conosco Igor dal 2009, quando ho fatto la mia prima campagna elettorale per il Parlamento europeo. Da allora è sempre stato un mio punto di riferimento nel FVG. Questi anni di collaborazione sono stati caratterizzati da stima e fiducia reciproca. Igor è un politico serio, competente, affidabile, che sa combinare pragmaticità e visione e che ha a cuore il futuro della sua comunità. 

🇸🇮 Poznam Igorja od leta 2009 ob priliki moje prve volilne kampanje za Evropski parlament. Takrat je postal ena mojih referenčnih oseb v FJk. Vsa leta našega sodelovanja sta zaznamovali vzajemno spoštovanje in medsebojno zaupanje. Igor je resen politik, kompetenten, zanesljiv, ki zna poiskati sinergijo med pragmatizmom in vizijo, predvsem pa ima pri srcu svojo skupnost.

Herbert Dorfmann
Deputato Europeo / Evropski poslanec

🇮🇹 #squadraincomune

Igor Gabrovec candidato sindaco

Le prossime elezioni amministrative per il rinnovo del consiglio e della giunta comunale...

a Duino Aurisina si terranno il 12 giugno e vedranno le forze politiche e le liste civiche dell’attuale opposizione presentarsi con una candidatura e un programma politico e amministrativo unitario e radicalmente alternativo all’attuale maggioranza. Perché una cosa è certa: c’è tanta voglia di novità, voglia di voltare pagina!

Il candidato sindaco unitario è Igor Gabrovec, giornalista professionista, cinquantenne, residente fin dalla nascita nel comune di Duino Aurisina, con alle spalle una lunga esperienza politica e legislativa da consigliere comunale, provinciale e, attualmente, anche regionale al suo terzo mandato. 

La proposta unitaria delle forze politiche e delle liste civiche, che solo cinque anni erano divise su quattro diverse e contrapposte visioni amministrative, si lascia alle spalle le logiche prettamente partitico-politiche e le manie di protagonismo, puntando invece alla condivisione di un progetto concreto e realistico che parta dalla base, frazione per frazione, e con il coinvolgimento delle categorie sociali ed economiche. Una squadra affiatata, già da mesi in pieno lavoro per costruire con i concittadini e le concittadine un progetto nuovo e alternativo e punti a valorizzare le tante risorse sopite del nostro splendido territorio.

La nuova #SQUADRAINCOMUNE e la #OFFICINADELPROGRAMMA aspettano ogni TUO contributo, per dare NUOVE risposte al TUO e NOSTRO COMUNE. 
Unisciti alla nostra squadra!

🇸🇮 #združenaekipa

za županskega kandidata Igorja Gabrovca

12. junija bomo tudi v Devinu Nabrežini poklicani, da na volitvah obnovimo...

občinski svet in odbor. Vse politične sile in občanske liste trenutno v opoziciji se bodo predstavile s skupno kandidaturo in prav tako enotnim politično-upravnim programom, ki bo alternativen sedanji prepirljivi in neučinkoviti desničarski večini. Med našimi občani in občankami čutimo veliko željo po spremembah in pričakovanje, da se na Občini začne novo poglavje.

Za enotnega županskega kandidata je bil izbran Igor Gabrovec, poklicni časnikar, star petdeset let, domačin z dolgo politično in zakonodajno izkušnjo, saj je bil občinski, pokrajinski in zadnje tri mandate tudi deželni svetnik. 

Sedanja opozicija, ki je bila še pred petimi leti razdeljena na štiri  ločene skupine, se tako danes predstavlja kot osnovno jedro nove in strnjene upravne ekipe. V teh tednih pišemo nov program, ki ga dan za dnem sooblikujemo skupaj z vaškimi skupnostmi, družbeno-gospodarskih skupinami in občani. 

#ZDRUŽENAEKIPA in #PROGRAMSKADELAVNICA računamo zato tudi TVOJE IDEJE in PREDLOGE, da si SKUPAJ zamislimo podobo TVOJE in NAŠE OBČINE. Pridruži se nam!

Igor Gabrovec

🇮🇹 Chi sono

Due parole su di me

Due parole su di me
Sono nato nei primi giorni di febbraio del 1972 da un matrimonio misto - padre sloveno di Malchina, madre italiana delle parti di Capodistria, entrambi della generazione a cavallo tra le due guerre. Ho vissuto a Malchina per buona parte della mia vita per poi, da sposato, prendere casa ad Aurisina. Sono quindi marito e padre di due adolescenti e di una bambina. Mi sono sempre occupato di tantissime cose e ho dedicato molto del mio tempo a questioni e problematiche legate alla terra. Sono giornalista professionista dal 2003 e ho ricoperto per un decennio incarichi dirigenziali in seno ad organizzazioni ed enti della società civile. La mia esperienza politica inizia nel 1996 con l’elezione al Consiglio Provinciale di Trieste. Nel 2000 ho seguito e portato a termine un master in fondi strutturali europei presso la Scuola Superiore di Pubblica Amministrazione e degli Enti Locali a Roma. Sono stato poi eletto per due mandati, nel 2007 e nel 2017, al Consiglio comunale di Duino Aurisina. Dal 2008 ricopro anche la funzione di consigliere regionale del Friuli Venezia Giulia, eletto e riconfermato per tre mandati consecutivi. Nel corso di un mandato ho ricoperto anche la funzione di vicepresidente del Consiglio regionale.
 
E siamo a oggi. Arrivato alla soglia dei 50 anni mi è stato chiesto dalle forze politiche di opposizione e da tanti amici e concittadini di mettere a frutto le mie esperienze a beneficio della nostra realtà locale. È così che mi trovo a intraprendere una nuova sfida, la più difficile forse, ovvero candidarmi a Sindaco del Comune di Duino Aurisina / Devin Nabrežina. Il mio comune, la mia terra, la mia gente, le frazioni che dall'infanzia a oggi ho imparato a conoscere e amare, dalla cime dell'Ermada alla Baia di Sistiana, da San Giovanni a Santa Croce. Un abbraccio continuo e indissolubile tra cielo, Carso e mare. 
Duino Aurisina. Il comune più bello del mondo.

Potevo tirarmi indietro?

🇸🇮 Kdo sem

Par besed o sebi

Rojen sem bil v prvih dneh februarja 1972 v mešanem zakonu - oče Slovenec iz Mavhinj, mati pa istrska Italijanka iz okolice Kopra, oba rojena  v obdobju med dvema vojnama. Doraščal sem v očetovi rodni vasi, ki je postala tudi moja, vse do poroke, ko sva si z Jadranko za nov skupen dom izbrala Nabrežino. Poročen in oče treh otrok – imam dve punci in enega fanta - od vedno gojim številna zanimanja. Veliko teh je vezanih na domače vasi, na zemljo in na zgodovino našega prostora. Od leta 2003 sem poklicni časnikar, približno deset let pa sem zasedal vodilne položaje v organizacijah in ustanovah civilne družbe. Leta 1996 sem bil izvoljen v Tržaški pokrajinski svet. Leta 2000 sem se na Višji šoli za javno upravo in krajevne ustanove v Rimu izpopolnjeval na področju evropskih strukturnih skladov. Spomladi 2007 in nato ponovno leta 2017 sem bil izvoljen v devinsko-nabrežinski občinski svet. Glavnino svoje politične izkušnje pa sem razvil v Deželnem svetu Furlanije Julijske krajine, kjer sem bil prvič izvoljen aprila 2008 in nato še dvakrat potrjen, pet let tudi v vlogi podpredsednika.
 
Pred kratkim sem prestopil prag petdesetih let, ko so mi kolegi iz vrst opozicijskih klopi v občinskem svetu, levosredinske stranke in skupina občanov predlagali naj sprejmem župansko kandidaturo. Gre zame za nemajhen izziv, saj je devinsko-nabrežinska občina moj dom, tu sem na svoji zemlji, med svojimi ljudmi. Tu poznam vsako vas in naselje. Od otroštva dalje sem dihal vsak kotiček našega teritorija, ki se razteza od vrhov Grmade do Sesljanskega zaliva, od Štivana do Križa, v stalnem in nedeljivem objemu med nebom, Krasom in morjem.
 
To je Devin Nabrežina, najlepša občina na svetu.
 
Županska kandidatura je zato izziv, ki sem ga sprejel s skromnostjo tistega, ki ve, da sam ne more nikamor. Izziv, ki ga sprejmem z največjo odgovornostjo. Izziv, ki mi je v največjo čast!

🇮🇹 Unisciti alla #squadraincomune
🇸🇮  Pridruži se skupini #združenaekipa


🇮🇹 Ciascuno di noi può fare tantissimo per far crescere assieme il nostro comune. C'è chi si rende disponibile a candidarsi al consiglio comunale, chi dà una mano nella campagna elettorale, altri contribuiscono con idee e proposte. Scegli tu cosa vuoi e puoi fare per il tuo e nostro comune. Unisciti a noi ☺️

🇸🇮 Vsakdo lahko veliko naredi za rast in razvoj naše občinske skupnosti. Lahko izraziš svojo razpoložljivost za kandidiranje za občinski svet ali pa nam lahko pomagaš v volilni kampanji. Prav tako so pomembne tvoje ideje in tvoji predlogi. Vsi smo enako potrebni in dragoceni za skupnost. Pridruži se nam ☺️

 Rimaniamo in contatto / Kontakti